Jak mohou freelanceři, solopreneři a podnikatelé působit mezinárodně
Marketingové strategie ze Spojených států jsou často výrazně odlišné od těch, na které jsou zvyklí zákazníci v Česku. Mnoho evropských podnikatelů považuje americký marketing za invazivní, přesto ho někteří kopírují v naději na rychlý úspěch. Někdy to vyjde, jidny se touto strategií projekty pohřbí.
Projekt Moni ON AIR umožňuje malým a středním podnikatelům (MSP), tvůrcům, kreativcům, jednotlivcům a živnostníkům představit se veřejnosti skrze podcastový rozhovor.
Vítejte! Toto je váš první blogový příspěvek. Po přečtení tohoto článku byste měli smazat a napsat svůj vlastní příspěvek s novým názvem.

BLOG
Karin Krausová Vrdlovcová: Existují odvětví a typy podnikání, pro které jsou sociální sítě zbytečné
Karin je bývalá moderátorka a současná influencerka, koučka rétoriky a specialistka na sociální sítě. V rozhovoru s INBusiness otevřeně sdílí svůj pohled na podnikání, seberealizaci, internacionalizaci i výzvy, kterým čelí ženy v digitálním světě. Ve velkém rozhovoru odhaluje zákulisí své cesty,
BLOG
Genderová mezera ve financích
Genderová finanční mezera není jen o platech – sahá mnohem hlouběji do oblasti úvěrů, podnikání a péče o děti. Náš článek odhaluje historické i současné překážky, které ženy v přístupu k financím a ekonomické rovnosti stále zažívají.


BLOG
Co je to inkluze a co je inkluzivní podnikání?
Inkluzivní podnikání propojuje zisk s řešením společenských problémů a vytváří nové příležitosti pro ekonomicky znevýhodněné skupiny. Náš článek ukazuje, jak mohou firmy i drobní podnikatelé růst udržitelně tím, že zapojí lidi z okraje ekonomické pyramidy do svého podnikatelského řetězce.
BLOG
Ženy ve vědě: Sankce za mateřství je realita
Ženy ve vědě čelí systematickému znevýhodnění – méně často jsou uznávány jako autorky a jejich přínos bývá přehlížen. Studie potvrzují, že propast v uznání není otázkou produktivity, ale nespravedlivého systému přidělování kreditů.


BLOG
3 chyby v marketingu z pohledu internacionalizace
Mnoho malých českých firem selhává v marketingu kvůli bezhlavému přejímání zahraničních strategií, které neodpovídají místnímu kontextu ani velikosti podniku. Odhalujeme nejčastější chyby a varujeme před slepým kopírováním amerických přístupů bez úprav strategie lokalizace.