Rozdělení podnikatelských subjektů v článku se zaobírá třemi základními typy tzv. one-person podnikatelů: a) Solopreneur b) Entrepreneur c) Freelance, kteří poskytují své podnikání primárně na území České republiky, ale zvažují zapojit do své strategie internacionalizační aktivity. Tyto aktivity jsme shrnuli do čtyř základních kategorií, abychom poskytly podněty, které budou pro podnikatele snadno uchopitelné a realizovatelné.
Z výše uvedeného vyplývá, že internacionalizovat mohou i podnikatelé-jednotlivci, a to z mnoha důvodů, včetně hledání nových příležitostí na trhu, diverzifikace rizik, získání konkurenční výhody nebo za cílem podpořit dlouhodobý růst své podnikatelské činnosti. V Evropě tuto strategii podnikatelé využívají, protože jim může přinést nebo již přináší řadu výhod.
Získávají díky ní nové obchodní příležitosti v rámci EU, ale i dalších zemí, snižují riziko ztráty konkurenční výhody na trhu, kde konkurence může růst skrze globalizaci a využívají potenciálů, který nové trhy a mezinárodní strategická partnerství přináší. Ignorováním této strategie se podnikatel může v budoucnu vystavit mnoha rizikům, kterým bude muset čelit.
www.techtarget.com/whatis/feature/6-differences-between-solopreneurs-and-entrepreneurs
Internacionalizace v podnikání